60 dagen retourperiode
Verzamel punten bij elke bestelling
Gratis retourneren
60 dagen retourperiode
Verzamel punten
Gratis retourneren
FAQ over de CLUB
Programma-overzicht
De Tom Tailor CLUB is een voordeelprogramma op meerdere niveaus waarmee je punten kunt verzamelen bij elke aankoop en deze kunt inwisselen voor speciale voordelen.
Word CLUB Member door je te registreren op onze website of in onze app en je persoonlijke profiel aan te maken. Als je al een online-account hebt, hoef je alleen maar de nieuwe deelnamevoorwaarden in je account te accepteren om Member te worden van de CLUB. Heb je nog steeds een Collectors Club-nummer? Geen probleem, vul het gewoon in het daarvoor bestemde veld in het online registratieformulier in.
Punten verzamelen en inwisselen
Je kunt punten verzamelen door je CLUB-kaart of CLUB ID te laten zien bij het afrekenen van je aankopen in de winkel of door je CLUB ID online in te voeren (als je bent ingelogd, is dit al voor je opgeslagen bij de kassa). Voor elke euro die je uitgeeft, krijg je punten waarmee je hoger kunt komen of die je kunt inwisselen voor voordelen.
Voor elke euro die je uitgeeft, ontvang je 10 levelpunten waarmee je een level omhoog kunt in de CLUB en 10 inwisselbare punten waarmee je voordelen kunt activeren. Vanwege je recht op annulering bij ons, worden je punten pas na 30 dagen bijgeschreven op je puntensaldo. Tot dan worden ze weergegeven als openstaande punten. Eventuele speciale punten worden toegevoegd aan je puntensaldo in overeenstemming met de voorwaarden en bepalingen van de promotie zodra de aankoop is voltooid.
Onder Mijn CLUB Dashboard op onze website of app vind je een overzicht van je huidige beschikbare voordelen. Selecteer gewoon het gewenste voordeel en volg de instructies om het te activeren. Daar vind je ook veel voordelen die je niet hoeft te activeren met inwisselbare punten.
Bezoek Mijn CLUB Dashboard op onze website of app om een overzicht van je momenteel beschikbare voordelen te krijgen. Hier vind je ook tegel-elementen waarmee je eenvoudig je inwisselbare punten kunt doneren aan liefdadigheidsorganisaties. Selecteer de organisatie die je met je punten wilt ondersteunen en volg de eenvoudige instructies.
Onder Mijn Club-puntenhistorie op onze website of app kun je op elk moment je puntenhistorie bekijken en zien hoeveel punten je hebt verzameld of ingewisseld. Je huidige punten worden ook altijd weergegeven op het dashboard.
Level en voordelen
In de Tom Tailor CLUB kun je verschillende levels bereiken met je aankopen. Elke uitgegeven euro komt overeen met 10 levelpunten. We bieden verschillende levels, van level 1 tot level 3, waarbij elk level zijn eigen speciale voordelen heeft. Je bereikt een nieuw level zodra je het vereiste aantal levelpunten hebt verzameld en deze bij je score zijn opgeteld. Overschakelen naar een nieuw level kan tot 24 uur duren nadat de score is bereikt.
Ja, zodra je een bepaald level hebt bereikt, behoud je dit voor een periode van 12 maanden. Binnen deze periode heb je de mogelijkheid om je opnieuw te kwalificeren voor hetzelfde level of om een hoger level te bereiken. Als je er niet in slaagt om binnen deze 12 maanden de nodige levelpunten te verzamelen, word je automatisch gedegradeerd naar het volgende lagere level.
Elk nieuw level in de Tom Tailor CLUB geeft je toegang tot individuele aanbiedingen, uitnodigingen voor CLUB Events en speciale aanbiedingen. Vanaf level 3 is onze klimaatneutrale verzending met DHL GoGreen gratis voor jou. Je kunt een lijst met alle voordelen per niveau vinden in het gedeelte voordelen CLUB Account.
Badges
Prestaties zijn speciale prijzen die je ontvangt als onderdeel van de Tom Tailor CLUB voor bepaalde activiteiten en mijlpalen. Ze zijn een erkenning van je inzet en loyaliteit als CLUB Member. Elk succes weerspiegelt een specifieke prestatie, bijvoorbeeld het voltooien van je eerste bestelling in de app, het verzamelen van een bepaald aantal punten of het bereiken van een nieuw niveau. Sommige prestaties kun je alleen vrijspelen voor bepaalde acties en zijn daarom uniek. Deze prestaties kunnen je ervaring als CLUB Member nog persoonlijker en bevredigender maken.
Je speelt prestaties vrij in de CLUB door bepaalde acties uit te voeren. Het kiezen van een verzendoptie, het kopen van bepaalde productcategorieën, het abonneren op onze nieuwsbrief of het werven van nieuwe member voor de CLUB kan bijvoorbeeld leiden tot succes. Je kunt gedetailleerde informatie vinden over hoe je een prestatie activeert in je CLUB Account onder Badges.
Er zijn veel verschillende prestaties die je kunt vrijspelen in de Tom Tailor CLUB. Deze variëren van de Smart Shopper, die bijzonder duurzaam retourgedrag vertoont, tot de Big Spender, die gedurende een langere periode regelmatig aankopen doet. Sommige prestaties zijn gekoppeld aan een specifieke promotie of voordeel, zoals extra punten, eenmalige kortingen of speciale previews van nieuwe collecties.
Member- en accountbeheer
Punten zijn persoonlijk en kunnen daarom niet worden overgedragen aan andere CLUB Member.
Je punten zijn gekoppeld aan je CLUB ID. Als je je CLUB account wijzigt, moet je ervoor zorgen dat je onze CLUB-klantenservice hiervan op de hoogte brengt.
Je kunt de CLUB verlaten door in te loggen op je CLUB-account en naar het gedeelte Persoonlijke gegevens te gaan, dan naar Wil je de CLUB verlaten? Klik hier. Daar geef je je voornaam, achternaam en e-mailadres op, en kun je je CLUB-account vervolgens verwijderen.
Problemen oplossen
Zorg ervoor dat je je CLUB Card of CLUB ID laat zien als je een aankoop doet in de winkel of dat je CLUB ID online wordt opgeslagen in de kassa. Als er punten ontbreken, kun je contact opnemen met onze CLUB-klantenservice en zullen we je verzoek onmiddellijk in behandeling nemen.
Punten vervallen als ze niet binnen een bepaalde periode worden ingewisseld. Je kunt de exacte voorwaarden hiervoor vinden in onze deelnamevoorwaarden onder punt 3.2.1.
Het is belangrijk om je CLUB Card of CLUB-ID te laten scannen elke keer dat je een aankoop doet of om je CLUB-ID online te laten opslaan. Als je dit vergeet, neem dan contact op met onze CLUB-klantenservice.
Contact en ondersteuning
Als je klachten hebt, neem dan contact op met onze CLUB-klantenservice via het contactformulier op onze website.